KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 4, 2008

PERIHAL PENGUNDI HANTU BURMA

Pengundi Burma sampai ke Pekan, Pahang

anakperelihblog

Apabila membaca laporan Malaysiakini mengenai pengundi pengundi keturunan Burma di Pekan, Pahang, saya agak terkejut kerana sampai begitu jauh pendatang Burma ini digunakan oleh BN untuk memenangkan calon calon mereka.

Selama ini saya mengutarakan isu pendatang pendatang Burma ini yang banyak di Pulau Langkawi serta Kuala Perlis yang dilayan sebagai "anak Emas" kerajaan dan digunakan oleh BN sebagai pengundi hantu.

Saya pernah menulis bagaimana Mereka ini diberi rumah secara percuma selepas 2 kali kebakaran penempatan mereka di Buklit Malut, Langkawi. Pada kali pertama mereka diberi rumah murah di Taman Nilam, Langkawi dan pada kali kedua , rumah yang dibina oleh pihak tentera berhampiran Taman Nilam - Sungai Kisap.
Sila lihat blog saya di link SINI

Gambar di link berikut :
KLIK SINI



juga tulisan saya di Tranungkite.net
tranungkite.net 01
tranungkite.net 02

Persoalan, apakah mereka akan mengundi untuk BN... terjawap dengan adanya jawatan Peng. warga baru di bilik gerakan BN di satu DUN diPerlis. Rujuk : SINI

Selain dari menjadi "pengundi hantu", mereka juga mendatangkan masalah sosial dengan penduduk setempat di Langkawi dan Kuala Perlis.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive