KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 20, 2008

Lima cawangan Umno bubar, 1000 bakal sertai PKR

Oleh Wartawan KLpos.com
Khamis, 20 Mac 2008

IKUT ke mana arus mengalir. Barangkali itulah yang sedang berlaku di negeri Selangor sekarang ini. Ribuan orang tiba-tiba menyatakan minat untuk menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) sejak parti bercampur kaum itu mengetuai kerajaan campuran di negeri tersebut.

Dan terbaru, Naib Presiden PKR, Azmin Ali memberitahu lima cawangan Umno di Kampung Bukit Sungai Putih Ampang akan dibubarkan dengan semua ahlinya akan menyertai PKR dalam satu majlis khas pada 23 Mac ini.

Menurut Azmin, gelombang kebangkitan rakyat itu tidak terhad kepada ahli-ahli Umno dan orang Melayu sahaja, bahkan beliau menerima jemputan untuk penyerahan borang menyertai PKR dari berbagai kaum dan mereka yang selama ini tidak berminat menyertai mana-mana parti politik.

"Saya sendiri terpaksa menyuruh petugas parti membuat fotokopi borang keahlian kerana borang yang asal sudah kehabisan stok di ibu pejabat," katanya dalam satu temubual eksklusif dengan KLpos.com.

Jelas beliau, untuk program sehari sempena sambutan Maulidur Rasul di kawasan Parlimennya sahaja beliau menerima 12 jemputan.

"Saya terpaksa bahagikan masa betul-betul untuk tidak menghampakan orang ramai," jelas beliau.

Azmin bertanding Parlimen Gombak dan DUN Bukit Antarabangsa pada pilihanraya lalu, dan beliau menang di kedua-dua kerusi yang ditandinginya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive