KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 24, 2008

DOLLAH ... SAH LEMBAB

"Perkara sebegini tidak patut berlaku apatah lagi dalam konteks Umno. Kami lihat sebagai pemerhati politik bahawa dalam parti ada masalah dalaman,"jelasnya apabila ditanya oleh pengacara mengenai perubahan nama-nama calon di saat-saat akhir.

Tambah Dr Faiz lagi, sebagai parti politik yang telah lama berkecimpung dalam politik negara ini, Umno sepatutnya matang dan perkara mengenai perubahan nama-nama calon di saat akhir tidak berlaku.

"Tidak patut berlaku, kematangan politik patut ada pada Umno,"katanya sambil membidas tindakan Umno yang mengecewakan calon-calon dan penyokong yang digugurkan di saat akhir.

Abdullah ditempelak, Umno-BN kalut dalam pemilihan calon
M Khaleel Kas
harakahdaily

KUALA LUMPUR, 24 Feb (Hrkh) - Pemerhati politik dan ahli akademik menempelak Perdana Menteri, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi dan pimpinan tertinggi Umno-BN kerana gagal menyediakan senarai calon Barisan Nasional (BN) lebih awal.

Menurut Timbalan Naib Canselor (HEP) dan Allumni Universiti Utara Malaysia, Prof Dato Dr Faiz Ahmad dalam segmen wawancara secara langsung di TV3 pagi ini, ketidakcekapan BN terutamanya pimpinan tertinggi parti dalam menamakan calon-calon untuk bertanding menggambarkan berlakunya kemelut dalaman BN.
More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive