KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 24, 2008

Perjuangan Rakyat Sudah Bermula!

kickdefella

Tanda-tanda keranapan Barisan Nasional semakin nyata. Setelah kemarau hampir dua minggu, tiba-tiba jam dua pagi tadi, hujan bercucuran seolah-olah mahu menyucikan musibah dan segala kecemaran yang diconteng Barisan Nasional selama 3 tahun 10 bulan menjadi pembangkang terkuat di dunia dalam Dewan Undangan Negeri Kelantan, tetapi pada waktu yang sama juga menjadi pembangkang roti Pak Lah, roti yang tak bertelur.

pm-micheal-yeoh2.jpg

Dalam Barisan Nasional berarak dengan nyanyian “Inilah Barisan Kita”, rakyat bertafakur seketika kemudian menyucikan diri dengan wuduk sebelum memohon restu dari Maha Pencipta untuk melangkah berjuang membela agama dan bangsa.

jt-photography-0193.jpg

Apabila rakyat bertempit menyanjung Yang Maha Kaya bila nama rakyat diumumkan sebagai calon pilihanraya, Barisan Nasional mengiringi nama calon mereka dengan tepuk sorak seperti waktu mereka bertepuk sorak berhibur dengan segala hiburan import di Kediaman Rasmi Perdana Menteri di Seri Perdana dengan menggunakan wang titik peluh rakyat.

jt-photography-0184.jpg

Ternyata Barisan Nasional sudah kalah. Ternyata rakyat ada sejuta sebab untuk berjuang hingga ke titisan darah terakhir kerana, perjuangan mereka, sama seperti hidup mereka dan mati mereka, hanyalah untuk Yang Satu.

Kekucarkaciran Barisan Nasional Kelantan menjelaskan mengapa moto mereka hanya untuk mendapat satu undi sahaja, tidak lebih dari itu. Jadi, berilah Barisan Nasional permintaan terakhirnya, supaya Barisan Nasional boleh berkubur selamanya di bumi Kelantan.

Maka, hari ini, semua rakyat Malaysia yang layak mengundi adalah panglima perang mereka sendiri. Selamat berjuang pengundi Malaysia. Selamatlah selamanya.

jt-photography-9832.jpg

ccc

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive