KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 24, 2008

SAMSENG UMNO BALING KAYU

Penyokong UMNO baling kayu kepada pemuda India di Parlimen Kota Raja
tranungkite.net

 " Assalamualaikum..... saya salah seorang yang terlibat dan penyokong Parlimen Kota Raja P111 Selangor, suasana penamaan calun sungguh hebat dengan kedua belah pihak hadir dengan jumlah penyokong mereka.

Namun apa yang menarik perhatian saya, kebijaksanaan Jentera Pilihan Raya BA yang tidak melayan karenah pihak BN sewaktu penamaan calun tersebut. Dimana pihak BA telah menyediakan satu pentas kecil, yang disediakan kepada sesiapa saja yang ingin berucap atau memberikan ceramah.

Wah! memang hebat juga penceramah yang ada, walaupun mereka bukanlah penceramah yang popular dikalangan penyokong BA, termasuk juga bekas bekas wakil daripada MTUC yang memberikan penerangan tentang peranan mereka.

 Keadaan ini menimbulkan rasa kurang puashati penyokong BN kerana mereka kesepian,tiada tentang daripada BA,dengan lain perkataan, kita tak layan perangai buruk mereka.Dan keadaan ini menyebabkan salah seorang penyokong mereka cuba memberhentikan mini ceramah kita, dan keadaan ini menimbulkan suasana tegang, apatah lagi bila mereka melihat ramai penyokong penyokong India yang berada di pihak kita.

Suasana tegang itu menyebabkan salah seorang penyokong kita daripada DAP ( logo dibajunya) berketerununan India telah mendapat kecederaan di dahi disebabkan terkena balingan kayu daripada penyokong BN,namun kecekapan unit Amal kita, telah dapat menenangkan suasana sehingga selesai proses pencalunan.


Tahniah kepada semua penyokong BA Kota Raja.Lawan tetap lawan......kita buang dacing lama yang dah lapuk itu.

Penyokong tersebut telah diberikan rawatan dan, setelah itu dia kembali lagi bersama kami, untuk terus memberikan sokongan kepada BA.Awas BN Kota Raja!jangan harap untuk menjadi raja dimata bersultan dihati, kali ini arus perubahan BA akan mengajar anda untuk menjadi manusia beradab..Jelas kepada kita betapa ganasnya penyokong BN, hanya kerana ingin mempertahankan kuasa mereka,tanpa ada perasaan perikemanusian langsung,walhal itu bukanlah budaya kita, sayangnya berita ini sudah pasti tidak akan muncul di kaca tv,disebabkan perlakuanya daripada BN, tetapi sekiranya kejadian ini berlaku cetusan daripada BA, maka sudah tentu beritanya berulang ulang kali akan keluar disemua siaran TV untuk menakutkan rakyat Malaysia.Bersama samalah kita menerajui perubahan pada tahun 2008 ini.Allahu Akbar! 3x.

tulisan
masajie

** Gambar hiasan bagaimana mereka membuat perangai yang sama

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive