KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 14, 2008

Mari Kita Ajar Orang Tua Bodolah & Beruk Kesayangannya


angan-angan.

Saat yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia akhirnya telah pun tiba.

Imam Hadhari penipu kita telah membubarkan parlimen bagi memberi laluan untuk pilihan raya umum di seluruh negara, walaupun sehari sebelumnya dia juga yang menafikannya.

Macam mana kepala penipu boleh jadi PM? Malaysia ni memang pelik.
Orang bodoh jadi PM. Beruk boleh jadi Naib Ketua Pemuda UMNO. Rasuah dijenamakan sebagai politik wang. Ini dah kira boleh masuk rancangan Ripley's Believe It Or Not.

Saya pasti ramai pengundi BN dalam pilihan raya lepas akan melakukan undi protes terhadap BN dengan memberi kemenangan kepada BA termasuklah saya. Macam saya katakan dahulu, kalau nak ajar orang tua ni, biar ajar betul-betul.

Kali ini saya jangka akan berlakunya pilihan raya paling kotor serta paling banyak menggunakan duit (yang ditaja oleh tycoon dan akan reimburse selepas pilihan raya dengan anugerah projek-projek multi-billion).

Mungkin juga beruk Bodolah tadi akan menggunakan duit untuk menjatuhkan Najib. Begitu juga Najib akan menggunakan duit untuk menjatuhkan Bodolah. Nampaknya bukan sahaja BN lawan BA, tetapi BN juga lawan BN.

Saya sangat berharap yang Najib akan menggulingkan Bodolah dengan apa cara sekalipun dan selepas tu menjadi PM sepenggal (sebab Najib pun sama ja dengan Bodolah), sementara nak tunggu calon yang sesuai.

Bila Bodolah sudah turun takhta, bolehlah kita dakwa dia, beruk peliharaannya serta anak lelakinya pisau cukur (berjenama SCOMI) untuk pelbagai kesalahan.

Sebelum itu, passport malaun 3 beranak itu perlu dirampas terlebih dahulu sebelum semuanya cabut lari ke Syurga mereka di Australia.

Hmm. Seronok betul berangan. Lebih seronok kalau jadi kenyataan.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive