KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 8, 2008

Apa yang depa nak daripada Mahasiswa al-Azhar???

f-hasan - Karnival Kerjaya dan ucapan PM telah berlalu... Namun dalam fikiran saya masih terbuku seribu tanda tanya. ????????? Apakah motif program santai sebegini dibuat. Emmmm, nak habiskan duit ke? atau nak menunjuk-nunjuk? Saya nak kongsi dengan kalian yang sudi membaca.
Hari Pertama.

Hadirnya saya pada hari pertama di Dewan CICC yang serba mewah bersama teman-teman yang lain kerana menghormati pimpinan tanah air No 1 yang hadir di Mesir. Sebelum majlis bermula, saya lihat ramai AJK dari kalangan manusia yang tak pernah saya lihat sebelum ni. Semua dok buat kalut semacam je. Mungkin nak jaga sungguh majlis Pimpinan no 1 ni. Tak mahu lihat cacat cela yang akan berlaku kot. Harap-harap x hipokrit la. Saya tengok semasa majlis belangsung, teman-teman yang bertali leher dan berkot semua dok tidur, semua kepala sama lentok ke sebelah kiri. Mungkin letih kot. Saya bersangka baik je..

Setelah selesai Majlis Ucapan PM, semua pakat keluar dan lepak di luar dewan dan tak ada hala tujuan. Ada yang tangkap gambar, bersembang, balik rumah, merokok dan lain-lain. Memang AJK tak kuasai program langsung. Saya pun naik hangin sebab maklumat diberi "Selepas ini akan solat bersama". So.. saya dan teman yang lain pun cari tempat solat. Signboard ada tulis hala ke surau, tapi AJK halang untuk masuk ke dalam. Mungkin nak jaga VIP yang ada di dalam. Orang nak solat pun di asing-asingkan, Meh la solat sekali. Memang pelik hangpa ni. Bila saya selesai solat zohor setelah merempuh masuk ke tempat yang dilarang. Tak ada apa-apa pun yang bermasalah, Orang bawahan je nak sangat jaga VIP. kononya la.ishh...Sepatutnya bagi la pelajar beramah mesra bersama VIP. Baru mesra rakyat namanya.
- baca selanjutnya di SINI....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive