KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 8, 2008

Mencungkil Maksud Mahathir

msomelayu - (...) Justeru Umno harus bertindak. Apakah tindakan itu beliau maksudkan dengan melakukan peralihan kausa dengan segera, daripada Abdullah Badawi kepda Mohd Najib Razak? Begitukah.
Dan selamatkah kerajaan hari ini kalau ianya ditukar kepada Najib?

Ataupun kata-kata itu jujur dan iklas. Bahawa Mahathir sudah dapat menghidu apa yang sedang berlaku dalam kerajaan dan Umno hari ini. Kalau Mahathir sudah dapat menghidunya, ini bermakna pertukaran kerajaan akan benar-benar berlaku dalam masa terdekat. Apakah 16 September tarikh ayng gimikkan Anwar menjadi kenyataan.

Di Parlimen semalam, wakil Kimanis Anifah Aman sudah bercakap macam nada pembangkang. Beliau secara teang-terang menyebut secara bersimbolik tidak ada guna berada dalam Kerajaan kalau hanya setakat menumpang. "Tidak guna berada di dalam banglow kalau duduk dalam tandas," katanya.

Hanifah Aman disebut-sebut antara ahli Parlimen yang akan bersama pembangkang.

Yang menjadi tanda tanya kenapa Mahathir bersusah payah menasihati Umno agar berwaspada. Apakah beliau takut sekiranya berlaku pertukaran kerajaan nanti beliau akan menerima padahnya? Takut didakwa dan diseret ke
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive