KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 8, 2008

Lagi Kes Tipu Nabinco Network Di Kajang

malaysiahot - (...) aku pun pernah kene gak dulu.....tp masa tu anak2 cina ni dtg kat umah aku kat Jenaris Kajang...masa tu budak pompuan cina dtg, aku blur2 masa tu... baru bangun tido la katakan.. tgh hari... aku tak ingat produk apa yg dia jual... tetiba je dia suh aku gores kad.. aku tny knp? dia ckp "abg buleh menang keleta wooo" punye la terkinja2 mcm beruk minah tu... menjerit2 excited mengalahkan aku mcm dia plak yg menang... dlm hati aku ckp dah terkena ni...

aku cool lagi..... dia pun sibuk la tunjuk mcm2 hadiah lg... aku cool lagi.... jiran2 aku dah kuar tgk coz minah cina ni menjerit2 suka mcm kene histeria... aku cool lagi... dlm hati aku mmg nak kene libas ngan parang gak jap lg budak cina ni... saje je cari nahas kat umah aku... aku cool lagi... pastu dia kata nak call bos dia... suh aku jumpa bos dia... saat ni yg aku tunggukan!!!!!!! aku cool lagi...10 minit bos dia dtg... aku cool lagi....

tp tangan aku rasa mcm darah dah takde.... bos dia citer mcm2 ngan aku sampai aku tak paham apa yg dia citer coz hati tgh membara.... dia ajak g opis dia.. tak tau kat ne... aku ckp "lu tgu sini jp, gua mau masuk dlm tukar baju".. dia pun tgu... 5 minit lps tu member2 aku dah kepung kat luar... 5 biji keter... cina tu dah menggelabah..
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive