KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 8, 2008

LAPORAN TERHADAP KARPAL.RAKYAT MAKIN MENJAUHI UMNO

wrlr.blogspot - [...] Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu sebelum ini mempersoalkan kuasa Sultan Perak khususnya dalam kes pertukaran Pengarah Jabatan Agama Islam Perak (JAIP) Datuk Jamry Sury.Namun menurut Karpal lagi apa yang beliau katakan adalah dari segi perundangan kuasa sultan terhadap pentadbiran kerajaan negeri.Sebenarnya Sultan Azlan sendiri pun telah selesaikan dengan cara yang elok bersama YB Ahmad Nizar.

Cuma yang menjadi masalahnya ialah perkara ini dibangkitkan oleh UMNo yang telah tewas dan tidak mendapat mandat dari orang -orang Melayu sendiri.Mereka cuba bangun kembali dengan membawa isu kedaulatan Sultan.Pada hal mereka juga yang pernah mempermainkan arahan sultan-sultan malah mengenepikan segala macam bentuk perkara yang seolah-olah sultan adalah tongkol kayu.

Di masa yang sama, puluhan perajurit memegang kain pemidang bertulis "Kami mahu Deris binatang!", "Kami sokong Deris sebagai MB", "Kami tak mahu Md Said". Banyak lagi kain pemidang yang ditayangkan di hadapan istana.Itu yang terbaru selepas piliharaya Semuanya berunsur menghina dan menderhakai pihak istana.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

2 comments:

Anonymous said...

Pak Lah Pening.....

UmNo Pening.....

Karpal pon sma Pening......

Anonymous said...

umno saje yg boleh biadap dan terlepas dari apa2 tindakan..sebab polis dan AG bekerja untuk umno bukan untuk rakyat. cepatla MP sabah sarawak lompat masuk PR. aku dah meluat dengan umno.

Posting terkini

Blog Archive